Play Along

vrijwilligers in het buitenland

Play Along
 

klik voor meer informatie
Eén tegen allen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Play Along -> Selectieproef
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter



Geregistreerd op: 15 Sep 2008
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 21-09-2008 11:58:50    Onderwerp: Eén tegen allen Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Verder bouwend op het voorstel van Robin om de 17 jarigen taken te laten doen;

eventueel een één tegen allen in mekaar steken en kijken welke jongeren welke posities innemen in de groep?

Groetjes,

Pieter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thomas
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Sep 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 21-09-2008 16:14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is inderdaad wel een goed. We krijgen dan een goed beeld van de kandidaten en voor de afvallers komt het dan zeker niet over als een verloren dag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Els



Geregistreerd op: 26 Sep 2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 26-09-2008 21:41:02    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind het ook wel een leuk idee, op die manier leren we ze een beetje in de sfeer kennen waar we naar zoeken, speelse maar toch creatief, maar gaan we dan niet weer het verwijt krijgen dat we de gasten er te ver mee intrekken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ine



Geregistreerd op: 16 Sep 2008
Berichten: 6
Woonplaats: Genk

BerichtGeplaatst: 01-10-2008 17:00:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ik denk dat de kans nog altijd groot is dat we ze dan erg gaan meetrekken en dan moeten loslaten...
misschien kunnen we de inzet van al de kandidaten dan koppelen aan een 1-tegen allen/opdracht (met een resultaat) voor het goede doel/play along? zodat hun inzet toch niet helemaal voor niets is geweest

ik denk dat we best een zo origineel mogelijke opdracht bedenken, om te vermijden dat iemand kan terugvallen op info/vaardigheden van vroeger, dat zou een voordeel tov iemand anders kunnen opleveren... (er zijn toch wel wat tactiekjes te bedenken voor een 1 tegen allen he...)

grtjs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bert



Geregistreerd op: 14 Sep 2008
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 21-11-2008 08:06:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Het idee van de selectie was ook om een niet te grote tijdsinvestering te verwachten van de gasten. Hoe langer je ze bezig houdt met eender wat hoe harder de kritiek gaat zijn van de niet-geselecteerden.
Bovendien moet je je extra wapenen tegen kritiek als 'op basis van een spel ga je dat beslissen?', 'als ik dat geweten had dan had ik dat anders gedaan', 'ja maar ik had pech dat ik daar net niet goed in ben...'.

Door ze iets te laten doen, kan je inderdaad veel zien. (Ook het concept van rollenspelen of groepstaken bij sollicitatietesten.) Maar wederom je moet je daar niet blind op staren. In iedere andere groepssamenstelling gaat iedereen anders reageren en een andere plaats innemen. En dan zeggen de artificieel gecreeërde situaties nog maar bitter weinig.


Mijn excuses als ik heel kritisch ben voor een aantal heel goede voorstellen. Maar de selectie ligt enorm gevoelig, zowel extern naar ouders en gasten als intern naar visie en kansen geven bij Kazou. We moeten iets vinden dat aan alle belangrijkste bekomernissen een oplossing kan bieden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Play Along -> Selectieproef Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
design by HTML WEBOLDAL RETRO + KMF
Vertaling door Lennart Goosens.
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum